Financijska pismenost osnovnoškolaca

Projekt Financijska pismenost osnovnoškolaca osmišljen je s ciljem podizanja razine financijske pismenosti među djecom osnovnoškolske dobi, čime se doprinosi razvoju odgovornih, osviještenih i financijski educiranih budućih građana.

Namijenjen je učenicima drugih, trećih, petih i šestih razreda osnovnih škola. Putem interaktivnih radionica i predavanja, sadržaj je pažljivo prilagođen uzrastu sudionika, pri čemu se financijski pojmovi predstavljaju na pristupačan, razumljiv i djeci zanimljiv način – kroz igru, priču, timski rad i diskusiju.

Radionice za mlađe razrede (drugi i treći razred) obuhvaćaju teme poput:

  • Novac, valute i kartice
  • Banke, štednja i kredit
  • Pametni potrošač
  • Želje i potrebe

Za više razrede (peti i šesti) obrađuju se složeniji pojmovi, uključujući:

  • Osnove ekonomije
  • Novac i država
  • Osnove marketinga

Projekt se provodi kontinuirano od školske godine 2016./2017., kada je i nagrađen Rektorovom nagradom. Od tada do danas obuhvatio je brojne škole na području grada Zagreba i šire, a broj učenika koji sudjeluju u programu iz godine u godinu raste. U prosjeku, godišnje se u projekt uključi oko 4500 osnovnoškolaca.

FOŠ se sastoji od četiri radionice, a svaka traje jedan školski sat (45 minuta). Radionice se održavaju jednom mjesečno, pri čemu su tematski povezane i nadovezuju se od jednostavnijih prema kompleksnijim sadržajima. U svakoj radionici potiče se aktivno sudjelovanje djece kroz grupne zadatke i iznošenje mišljenja, čime se dodatno razvijaju njihove komunikacijske i suradničke vještine.

Skip to content