Inkluzija, učinkovito vođenje i slobodna igra kao ključni pojmovi projekta Erasmus projekt “The WELL-Welcoming Environment for Leading and Learning” nastavlja se četvrtom po redu mobilnošću. Inkluzija, učinkovito vođenje i slobodna igra ključni su pojmovi edukacije i usavršavanja učitelja iz Hrvatske, Irske, Portugala, Rumunjske i Češke. Nakon što je tim IV. OŠ posjetio Irsku i Portugal te ugostio timove zemalja sudionica u Varaždinu na red je došla Rumunjska.

Učiteljice IV. OŠ Varaždin Marina Mavrek, Antonija Benjak , Nikolina Cikač, Ivana Špoljarić i Dijana Gašparac,  u sklopu projekta KA220- Cooperation partnerships in
school education, otputovale su u rumunjski grad Temišvar.
U ovoj mobilnosti sudjeluje četrdesetak učitelja iz 5 zemalja:Portugala, Rumunjske, Irske, Češke i Hrvatske.
Posjet srednjoj školi “Coriolan Brediceanu” u mjestu Lugoj nedaleko Temišvara te posjet fakultetu Dragan European University obilježili su prvi dan mobilnosti.
Drugog su dana mobilnosti bile gosti u renomiranoj rumunjskoj srednjoj školi “National College Constantin Diaconovici Loga” koja objedinjuje više razrede
osnovne škole te srednju školu.
Učenici su pripremili zanimljivo predstavljanje škole, rada Vijeća učenika, volontiranja i doprinosa lokalnoj zajednici. Učiteljice se posebno dojmila njihova fluentnost u
govoru te svestranost. Predstavili su se i u debatiranju na temu “Would you accept artificial intelligence? “, a pripremili su i izložbu likovnih radova učenica njihove škole. Obilazak centra Temišvara također su odradili učenici na vrlo visokoj razini. Koordinatori svih pet zemalja održali su sastanak i dogovorili daljnji tijek projekta.
Treći dan mobilnosti učiteljica IV. OŠ u Rumunjskoj proveden je u mjestu Recas. Škola domaćin je bila “Theoretical High School Reca”. Učitelji i učenici škole
pripremili su zanimljiv program koji je uključivao i folklorni ples tipičan za to područje. Učenici su učiteljice poveli u obilazak škole zajedno s učiteljima i psihologinjom škole Luizom Gruici.


Imale su priliku obići najmlađe polaznike škole (tzv. nulti razred ili predškolu) te 4.razred osnovne škole.
Sudjelovale su i u kreativnoj radionici te razmijenile iskustva o obrazovnim sustavima partnerskih zemalja s drugim sudionicima.
Predstavnice IV. osnovne škole Varaždin u ovom su djelu projekta stekle mnoga nova znanja i spoznaje te su se u Varaždin vratile pune elana i motivacije s
tendencijom nastavka postojećeg projekta i implementacije pozitivnih primjera iz teorije i prakse u osobni rad i odgojno-obrazovni rad IV. OŠ  Varaždin.

Skip to content